Plug-In “Let It Snow” for WordPress.Org Macam KNizam Artwerk !

hehe aku perasan gak yang banyak wordpress.com dah ada salji

bestnyer kan. hehe

so aku pun godek2 la katner la nak letak salji2 neh kan

aku kan pakai self-hosted wordpress. ala2 wordpress.org lah !

sekali takdelah plak

maknanyer kenalah carik plug-in wp neh kan

hampeh tak jumpa la plak

sekali tadi masa aku jalan2 nampak plug in let it snow neh

apa lagi kasi installed sekali. haha

best kan main salji neh. haha

macam kat christchurch dulu2. hehe

– – – – –

semata2 nak bagi nampak salji neh

aku terpaksa pakai theme firebug yang lama aku. haha

nantilah kalau dah bosan tukarbalik ke theme puteh bersih ya

dah korang bila lagi nak letak salji-malji neh ?

ada sapa2 ada plug-in hujan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 responses to “Plug-In “Let It Snow” for WordPress.Org Macam KNizam Artwerk !

  1. Pingback: It Was Snowing at IzzatRuslan.com and Santa Lost His Way! | IzzatRuslan.com v4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.