Saujana Mata Memandang, Pemandangan Jauh Ke Arah Pergunungan Azad Kashmir (Himalaya) Yang Dilitupi Salji

siapalah yang tak teruja dapat menikmati pemandangan indah sebegini kan

memang saujana mata memandang. suasana yang sungguh mendamaikan

tak pernah aku dapat view mcm ni sebelum ni. hehe 🙂

direct from your hotel room. mmg superb la kan. bangun pagi terus nampak view mcm ni

click sini kalau nak view yang lebih besar. seluas pandangan mata

yang pasti aku mmg akan kembali la ke resort neh nak tengok view ni lagi

jalan ke resort agak bahaya juga dengan tanah runtuh, salji yang belum mencair walau seminggu berlalu

tuh belum hujan lebat lagi. surelah akan lagi banyak tanha runtuh kan. hehe 🙂

kalau salji tebal sangat pun x leh nak pergi ke resort ni tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 responses to “Saujana Mata Memandang, Pemandangan Jauh Ke Arah Pergunungan Azad Kashmir (Himalaya) Yang Dilitupi Salji

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.