Nak Belasah Roti Gourmet Bakery

Live Update: 21 Dec ’09, 10.10pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Malam neh malas la nak makan nasi or masak apa2
Nak belasah roti adjer dengan apa2 yg ada dalam freezer kan
Sejuk giler siot islamabad sekarang neh
Mmg sejuk sampai ke tulang siot, sakit kepala aku haha
Aku biasanya kalau singgah kedai roti neh biasanya akan belikan sekali roti utk driver ngan guard
Rezeki diaorang la kan dapat roti best kat gourmet bakery neh
Esok rasa nak masak soup lah
Tapi kena defrost dulu daging korban yg ada tuh kan. Hehe
Siap la dah la aku dah bawak soup bunjut ke islamabad. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 responses to “Nak Belasah Roti Gourmet Bakery

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.