Kedai Daging Jahangir Rana Market

Live Update: 30 Mar ’10, 11.31pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Ni la dia kedai yang aku selalu pergi kalau nak beli daging
Daging lembu ke, daging ayam ke or daging kambing pun ada
Tulang je aku x nampak
Dengar cerita kalau nak beli tulang kena singgah kohsar market hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Kedai Daging Jahangir Rana Market

  1. perghhh.. macam2 jenis ayam ada.. ayam dara ada tak? miahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    richie : haha ayam dara berlambak2 wooo heeh 🙂

    Reply

  2. kedai daging hanyir? heheh

    Reply

    KNizam Reply:

    screw : mandai2 la ko tuko words ek hehe 🙂

    Reply

  3. wah banyak pilihan . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : takde la banyak mana. kadang2 banyak yang takde wooo hehe 🙂

    Reply

  4. chicken (feet cleaned) —> kaki ayam ehh??..

    Reply

    KNizam Reply:

    nur : yep buat sup kaki ayam sedap woooo hehe 🙂

    Reply

  5. kat sana murah tak daging2 ni?

    Reply

    KNizam Reply:

    amir : murah sebab depa tetiap hari makan daging. seafood mahal wooo hehe 🙂

    Reply

  6. ayam saja dah banyak jenis kan..haha

    Reply

    KNizam Reply:

    axim : kedai neh memang specialise ayam hehe 🙂

    Reply

  7. nak buat sup tulang ker??

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : sini takde la plak nampak tulang lembu kat market susah woooo mau jumpa ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.