Destinasi Bajet @ 8TV | Season 2 Episode 9 – LABUAN !

perghhhhh bestnyer kali ni mamat ni pergi labuan lah !

dulu masa kat kepayan, kota kinabalu aku tak sempat pun gi sana … uhuhuhu

adussss dah la taman negara tak sempat pergi lagi… labuan plak ! haish !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Destinasi Bajet @ 8TV | Season 2 Episode 9 – LABUAN !

  1. la ko pernah duduk kepayan ka??klu tau boleh la ajak ko pi minum2.. 😀

    Reply

  2. Pingback: negaraku.net

  3. naper ko tak ingatkan aku semalam.aduss..terlepas tengok la.. 😡

    penyubiru’s last blog post..My 5th Wedding Anniversary

    Reply

  4. 😮 bestnya!

    kene g sana gak satu hari nanti :halo:

    alone’s last blog post..I Wanna Be At Home

    Reply

  5. arnabgumuk : dulu2 la dok kepayan circa 1999-2003 rasanya. hehe best woooo dok kota kinabalu. 🙄

    Reply

  6. penyubiru : hehe camner nak ingatkan. blog aku tenga down. hehe 🙄

    Reply

  7. alone : tu la kan. dengan rm300 kena pergi sana la. flight ticket budget lain ok. hehe 🙄

    Reply

  8. tu la pasal…lain kali jangan ‘duduk’ je..migrate trus and kawin org sabah!!!lagiii best!!heheheheheh

    Reply

  9. arnabgumuk : hehe ko pun nak kawen ngan orang sabah ek ❗

    Reply

  10. hahaha..masalahnya aku memang org sabah la bai!! :mrgreen:

    Reply

  11. arnabgumuk : la ko org sabah eh. rindunya aku kat kundasang yang sejuk ngan seafood kat sabah. hehe 😳

    Reply

  12. syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Reply

  13. syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooo
    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Reply

  14. amirul : syok giler kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge