Bunga-Bunga Mula Mekar, Menantikan Musim Bunga & Musim Panas di Bumi Islamabad

aku perasan hari tu aku punya mali (gardener in urdu) dah mula tanam pokok-pokok bunga

aku tanya la amende tanam pokok2 kecik banget ni?

haha dia sound bagitau yang pokok2 neh akan mula berbunga berkembangan mekar sempena musim bunga nanti

perghhhh hari ni aku perasan dah beberapa pokok2 kecil ni mula berbunga

kasi amik gambar bunga yang bakal mekar ni kejap ya

p/s kalau agak2 tak nampak gak, sila click sini untuk gambar saiz mega aka gergasi

pasti harum taman gua lepas ni nanti.

pasti banyak bunga bertaburan kan. hehe 🙂

berbunga2 la hati lepas ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Bunga-Bunga Mula Mekar, Menantikan Musim Bunga & Musim Panas di Bumi Islamabad

  1. apa nama bunga tu? ^_^

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe aku pun x tahu nama bunga ni. nanti gua tanya gua punya mali esok 🙂

    Reply

  2. hehe. gambar tu mmg besar ah. kalau dah mekar, lagi lawa nanti. 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe nanti aku amik gambar lagi bila dah banyak bunga2 di taman. heeh 🙂

    Reply

  3. Salam bro…

    tak sabar nak tengok rupa bunga tu…

    Reply

    KNizam Reply:

    atikah : hehe tunggu lagi beberapa hari ok hehe 🙂

    Reply

  4. wah seronoknya..cantik..menantikan update bunga2 dr knizam.. 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : hehe sabar2 spring is in the air. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.