Iklan Raya 2008 MOT – “Tengok! Yer! Tengok! Yelah!” Haha !

aku ingatkan aku sorang je yang tengah mencarik iklan MOT neh

sekali ada gak blogger abdfatah yang mencari sama. hehe 🙂

cool la iklan dia. nak kena pelepuk je adik dia tuhhh. haha

hehe iklan adik dia balik naik motor ngan abang angah dia

ha tengok… yeee!.  tengok.. yee! tengok..yelah! tengok… haha

angah ! kan mak dah kata naik motor susah…

tengok. ye! tengok. ye ! tengok. haha

anggaahhhhhhh lorriii ! (keeceeepusss kena simbah air !)

kan mak dah kata naik bas lagi selamatttttt

tenggokkkkk !

haha memang lawak giler

korang boleh tengok semua iklan MOT kat sini

p/s – kagum aku kejap sebab MOT pakai youtube dowh ! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 responses to “Iklan Raya 2008 MOT – “Tengok! Yer! Tengok! Yelah!” Haha !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.