Udang Goreng Kunyit

Live Update: 30 Nov ’09, 12.02am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Udang yang aku beli minggu lepas banyak lagi rupanya. Dah siap kopek pun
So masa bfast malas la nak makan roti ngan jam lagi
Kita belasah udang goreng kunyit pepagi neh best gak kan
Aku mix kunyit, garam, serbuk cili, letak black pepper kasi pedas sket
Pastu makan la dengan roti
Perghhhhh sedap siot udang neh
Main ratah mcm tuh pun dah best woooooo hehe

16 thoughts on “Udang Goreng Kunyit

  1. adeh pepagi dah tengok ke’cun’an udang goreng kunyit (ha3). tetiba lapo.

    lagi sedap pakai kunyit hidup kan. lepas tu letak skit daun kari. lepas letak skit putih telur. la dah macam udang goreng tepung la pulak (he3)

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe serbuk kunyit pun dah cukup wooooo. hehe :)

    Reply

  2. apsal le udang masak kunyit je nampak sgt sedap dlm blog ni? huhuhu..

    Reply

    KNizam Reply:

    jj : hehe sebab masak pastu makan panas2 tuh yg sedap woooo hehe :)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge