Teringat Roti Bakar Kluang Rail Coffee !

Hehe masa aku melantak roti bakar neh
Aku teringat kluang rail coffee
Roti bakar dia mengancam siot
Mmg terbaekkkk la kat kluang railway tuh
Kat Hai Peng pun best roti bakar dia
Lembut adjer
Kat Kluang tuh diaorang pakai arang nak buat roti bakar ok
Tu yg sedap kot. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 responses to “Teringat Roti Bakar Kluang Rail Coffee !

  1. me first lagi karr..

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : wahhhhh fofular gitu en me ek. hehe 🙂

    Reply

  2. ahad tengahari kelmarin me terjah ke kluang railway coffee teww.. tapi sungguh x sangka ~ cempedak dh jadi nangka.. kedai tutup lar fulakkk (12 ~ 2.30pm)

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : dulu2 masa saya pergi mula2 pun tutup jugak. hampa 25% haha 🙂

    Reply

  3. yelah, ape2 makanan yang di masak menggunakan arang memang sedap and tahan lama

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : ya betul! hehe 🙂

    Reply

  4. cm sdp je..bile nk bnje mkn sane bro?hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    azizan : hehe jauh woooooo 🙂

    Reply

  5. roti bakar kluang rail mmg tiada bandingan! klu aku melawat kengkawan kat kluang pasti singgah kesana.

    tiba-tiba teringin kesana pula ho3

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe tuh la kan. aku rasa sebab dia bakar pakai arang tuh yang best wooooo 🙂

    Reply

  6. hmm….
    aku nak cuba lah buat roti bakar guna dapur arang….:-)

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : nanti amik gambar roti bakar ngan arang tu tau. hehe 🙂

    Reply

  7. roti bakar kluang 2 sedap sebab ada gelatin babi
    nasib aku xnah makan wpun aku org kluang

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge