Tahniah Buletin Utama TV3, Anda Berjaya Memualkan Saya Sepanjang Kempen Pilihanraya Permatang Pauh 2008 !

aku tengok berita tadi…

biasalah aku kadang2 tengok berita, kadang malas nak tengok

paling aku malas nak tengok sebab bila time pilihanraya mesti contents bulletin utama cukup hampeh

aku tengok tadi pun sebab nak tengok news pasal olimpik beijing

aku pun pelik la dengan bulletin utama neh

tak insaf2 lagi ke eh ?

tak pernah belajar ke dengan kekalahan BN di negeri pulau pinang, perak, selangor, kedah dan kelantan dahulu ?

apa2 pun terima kasihlah pada bulletin utama sebab setiap malam menyajikan berita2 menghina lawan BN dengan secukupnya. setiap malam menyiarkan kembali ucapan2 ezam dan video sumpah laknat saiful.

naik muak aku !

naik menyampah dowh !

terima kasih tv3 sekali….

ingatlah yang BN tewas dahulu pun sebab anda jugak…

aku dah muak tengok berita tu yang aku tune pada internet

sorrylah tv3 korang bolehlah kawal contents dalam bulletin utama tapi korang tak dapek den nak nolong kawal contents dalam internet kan. haha. bulletin utama dah tak relevan lagilah kan.

SELAMAT MENGUNDI kepada pengundi2 di permatang pauh esok !

BUATLAH PILIHAN YANG BIJAK YA !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 responses to “Tahniah Buletin Utama TV3, Anda Berjaya Memualkan Saya Sepanjang Kempen Pilihanraya Permatang Pauh 2008 !

  1. Pingback: negaraku.net

  2. Pingback: Zulkifli Nordin Quits PKR? | Noktah Hitam

  3. Pingback: Selamat Mengundi Warga Permatang Pauh « hardyweb:perjalanan hidupku™

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.