Tahniah Buletin Utama TV3, Anda Berjaya Memualkan Saya Sepanjang Kempen Pilihanraya Permatang Pauh 2008 !

aku tengok berita tadi…

biasalah aku kadang2 tengok berita, kadang malas nak tengok

paling aku malas nak tengok sebab bila time pilihanraya mesti contents bulletin utama cukup hampeh

aku tengok tadi pun sebab nak tengok news pasal olimpik beijing

aku pun pelik la dengan bulletin utama neh

tak insaf2 lagi ke eh ?

tak pernah belajar ke dengan kekalahan BN di negeri pulau pinang, perak, selangor, kedah dan kelantan dahulu ?

apa2 pun terima kasihlah pada bulletin utama sebab setiap malam menyajikan berita2 menghina lawan BN dengan secukupnya. setiap malam menyiarkan kembali ucapan2 ezam dan video sumpah laknat saiful.

naik muak aku !

naik menyampah dowh !

terima kasih tv3 sekali….

ingatlah yang BN tewas dahulu pun sebab anda jugak…

aku dah muak tengok berita tu yang aku tune pada internet

sorrylah tv3 korang bolehlah kawal contents dalam bulletin utama tapi korang tak dapek den nak nolong kawal contents dalam internet kan. haha. bulletin utama dah tak relevan lagilah kan.

SELAMAT MENGUNDI kepada pengundi2 di permatang pauh esok !

BUATLAH PILIHAN YANG BIJAK YA !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 responses to “Tahniah Buletin Utama TV3, Anda Berjaya Memualkan Saya Sepanjang Kempen Pilihanraya Permatang Pauh 2008 !

  1. Pingback: negaraku.net

  2. aku dh lm muak dgn media arus perdana. terlalu pro. sekarang beralih ke media alternatif iaitu blog 😎

    aeropama dot com’s last blog post..Melatih Otak Menjadi Bijak

    Reply

  3. nak buat camne.. inilah kebebasan bersuara kat malaysia nie…

    Uncle G’s last blog post..Kalau aku nak buat Email sendiri

    Reply

  4. uncle g : tu la kan. tap bagus jugak sebab rakyat boleh menilai berita sampah dengan tak sampah kan. hehe 🙄

    Reply

  5. aero : hehe tu la kan. diaorang neh tak serik2 lah. kalau info berkualiti takpe jugak. ini ada yg hampeh betul. haha :down:

    Reply

  6. Pingback: Zulkifli Nordin Quits PKR? | Noktah Hitam

  7. biasa la beb..aku xsabar gak nak tgk PR jd kerajaan…nak tgk sape yg plg gelabah kat Malaysia ni nanti..haha..yg aku tahu..confirm bukan aku !

    |1f34|-|1r3’s last blog post..Update on pool tournament

    Reply

  8. macam mane pula dengan “berita-berita” yang pro Anwar Ibrahim? Adakah tak memualkan? 🙂

    orang ni cakap macam tu, orang tu cakap macam ni… sama je ah.. x de bezanya.

    orang ni kata dia betul, orang yang tu pun kata dia betul…?

    orang ni kata difitnah, orang tu pun kata difitnah…

    orang ni dah sumpah, orang tu belum sumpah.

    so, macam mane skang?

    sape yang betul, sape yang tak betul ni?

    bukankah PR12 dipengaruhi oleh bloggers?

    So, apakah wajar jika media arus perdana mengulangi “kesilapan” yang sama?

    aku tak rasa “mereka” akan ulangi kesilapan yang sama…

    mungkin apa yang mereka berikan itu adalah realiti dan berita yang sebenar-benarnya… mungkin…

    aku rasa kita dah cukup bebas, sebab masih boleh menulis apa yang kita suka berlantaikan wordpress, dan blogspot etc…

    fikir-fikirkan, dan selamat beramal…

    emme’s last blog post..Harga Baru Minyak Petrol dan Diesel Esok 22 Ogos

    Reply

  9. emme : dua2 pihak memualkan. tapi buletin utama lagi memualkan sebab tiap2 malam ulang2 benda sama. mual dowh. haha 🙂

    Reply

  10. Pingback: Selamat Mengundi Warga Permatang Pauh « hardyweb:perjalanan hidupku™

  11. baik baca blog neh: http://tukartiub.blogspot.com

    berita terkini lagi telus… 🙂

    Reply

  12. arus media yg membuatkan berita2 yg dipaparkan itu memualkan…

    chot’s last blog post..menjelang Ramadhan..

    Reply

  13. Lawak bodoh lah kalau TV3 ‘berikan itu adalah realiti dan berita yang sebenar-benarnya’ jika banyak memanipulasikan berita dan membuat kesimpulan untuk penonton.

    Beza bloggers dan TV3, TV3 adalah media, perlu ada etika kewartawanan, cukup laporkan apa yang patut, pendapat sendiri simpan dan biar penonton buat penilaian. Bloggers cuma orang biasa, merepek sesuka hati dan kerap menokok tambah pendapat sendiri.

    bongkersz’s last blog post..I Swear

    Reply

  14. sinda : hehe thanks for the link. mmg sungguh berguna. hehe :up:

    Reply

  15. chot : hehe tu la kan. puas hati la diaorang kalah malam ni. haha :up:

    Reply

  16. bong : hehe tapi bila difikirkan balik better biarkan tv3 camtuh la kan. biar kita dapat bezakan diaorang dengan blogs. haha :up:

    Reply

  17. Banyak info, TV3 mentor yang suka tengok.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge