Sunrise at Nathiagali

Live Update: 26 Jan ’10, 6.10pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Subhanallah sungguh indah panorama ciptaan Allah kan
Saujana mata memandang, terbentang di depan mata kita
Memang best dapat menikmati suasana pagi yang nyaman dan sejuk
Apatah lagi sekarang ni musim sejuk di nathiagali ni
Harap2 dapat ke sini lagi pada musim panas pula nanti. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Sunrise at Nathiagali

  1. aduh cantiknya… mula2 ingat ke kat Kundasang , view dari Kinabalu Pine Resort arah ke Ranau. tapi tak de lam tinggi macam ni

    betul2 real ni..siap ade salji :p

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : hehe kat kundasang pun best gak kan. hotel x perlu aircond dah. hehe 🙂

    Reply

  2. Menarik sekali gambar-gambar di sini. Musim sejukkan? Samalah seperti di Mesir.

    Reply

    KNizam Reply:

    farid : yep musim sejuk. hehe 🙂

    Reply

  3. salam bro… series lawa…

    Reply

    KNizam Reply:

    man : hehe ni belum lagi beli dslr neh. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge