Steamboat Tomyam, Nasi Goreng Cina, Ubi Kayu Sira Kuning, Air Mata Kucing @ Restoran Nelayan, Taman Tasik Titiwangsa, KL !

hehe aku rasa tetiap tahun aku memang kena datang kat sini la

sebab apa tau ! sebab sini senang nak parking

plus semua kemudahan ada. surau pun ada ok ! haha

aku suka sebab harga pun takde la semahal hotel2 kat kl nun

steamboat dia pun sedap. kali neh aku belah steamboat kuah tomyam

ermmmm yummylicious beb ! haha

memang sedap dowh. semua seafood fresh2 belaka. ketam cenonet pun fresh gak ! haha

lagi satu aku suka ngan dessert dia.

dessert simple je. ada ubi kayu sira warna kuning

memang sedap giler. jakun kejap aku yang dah lama tak makan ubi kayu neh kan

pastu dia ada air cincau caucincau mata kucing yang best gilos!

nak baca lagi kat sini ya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

32 responses to “Steamboat Tomyam, Nasi Goreng Cina, Ubi Kayu Sira Kuning, Air Mata Kucing @ Restoran Nelayan, Taman Tasik Titiwangsa, KL !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.