Siapa Dah Cuba KFC Nasi Lemak Wrap Combo Ni Eh ?

siapa pernah cuba eh ?

apa kes pegi gulung nasi lemak antarabangsa dalam tuh eh

sedap ke ?

cam pelik plak gulung2 camtuh

baik makan dalam pinggan adjer kan. haha

tetiba rindu plak nak makan nasi lemak tang ling kat tasik perdana. hehe

tapi kena pergi pagi2 lah plak. haha :up:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Siapa Dah Cuba KFC Nasi Lemak Wrap Combo Ni Eh ?

  1. Pingback: negaraku.net

  2. sedap ke?
    sy pun nak tau gak sedap ke

    mmg sgt pelik la
    xde mende lain ke nak buat
    2 skali carbohydrate, amende la tu

    apsal mamak roti canai xbuat balut nasi lemak dlm roti canai eh? WAHAHAHAHHA

    Adila’s last blog post..Tee arrived!~

    Reply

  3. adila : hehe belum cuba lagilah. nanti ek 😳

    Reply

  4. 😀 Aku nak juga…mcm sedap… ➡

    HE’s last blog post..Wagashi

    Reply

  5. he : hehe balik malaysia la weiiii. haha 🙄

    Reply

  6. aku mkn sdaaaap jer… siap gulOng ngn rOti cAnAi lagi… hahaha… ko nk gulOng ngN lEmpeng pOn xpe… haha… yg pnting isinya kenela sdaaap… xpayah pki sudu n grapu… ko tElAaan jEeek… msti prot n bontot ko pdas…haha…hehe.. huhu.. kiihh1234…

    Reply

    KNizam Reply:

    toyol : wahhhhhhh ko berjaya try ek. cool 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge