Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H, Maaf Zahir Batin – Ikhlas Daripada KNizam.com, MakanMalaya.com & TreasureHuntMalaya.com ! Dam Dam Dummm Hehe :)

malas nak cakap banyak

korang amik je la kad aku kat bawah neh

berhati2 di jalanraya ya. semoga selamat sampai ke kampung halaman masing2

kita jumpa dalam arena live blogging yang malar segar selepas ini. wehheeee

dam dam dummmm… bunyi mercun

saya dengan ini menyusun 10 jari ingin meminta maaf sekiranya ada tersalah bahasa

tersalah komen, terlaser, ter singgung perasaan sesiapa pembaca blog ini

maaf zahir batin πŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 responses to “Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H, Maaf Zahir Batin – Ikhlas Daripada KNizam.com, MakanMalaya.com & TreasureHuntMalaya.com ! Dam Dam Dummm Hehe :)

  1. menyusun 10 jari? takde gambar jari pun,hahaha

    selamat hari raya maap zahir dan batin ^_^

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe tu ada tuh jari 1 malaysia. ehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  2. nizam, selamat hari raya~

    Reply

    KNizam Reply:

    nurnana : selamat beraya sakan nana πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  3. Selamat Hari Raya bro!

    Reply

    KNizam Reply:

    myfreak : salam raya ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  4. salam aidilfitri~

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe salam raya ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  5. Selamat hari raya.
    Ampun maaf dipinta.

    Reply

    KNizam Reply:

    eryza : hehe samalah kita ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  6. salam aidilfitri…

    Reply

    KNizam Reply:

    samanosuke : salam raya sakan ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  7. Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin dr me dikejauhanns wat abang knizam.com ittewww..

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : salam raya sakan di pasir gudang ya en_me πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  8. nak mercun seketul bleh?

    selamat hari rayaaaa…

    rayaaaa… salam hari rayaaa.

    maaf zahir batin.

    Reply

    KNizam Reply:

    abdfatah : hehe petang neh nak beli la mercun segala bagai. hehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  9. Salam Aidilfitri
    Moga raya kali ini penuh makna

    Reply

    KNizam Reply:

    q : hehe samalah kita beraya ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  10. Selamat Hari Raya….
    Berhati-hati di jalan raya….

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : hehe samalah kita ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  11. maap zahir batin jugak yob!!! teman balik kualer..hu3

    Reply

    KNizam Reply:

    qiilans : hehe sama2 ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  12. Selamat hari raya gak…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : hehe sama2 ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  13. selamat hari raya aidilfitri. kesempatan ini aku mohon ampun dan maaf jika ada penulisan dan komen yang menyakitkan atau mengguris hati sama ada di blog, twitter dan facebook aku πŸ˜‰

    berhati-hati memandu ya!

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : ko pun sama megat. salam raya untuk keluarga ko sekali πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.