Perut Masak Lemak Cili Padi RnR Seremban

Live Update: 10 Dec ’09, 11.07am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Perghhhhhh masak lemak cili padi tuh beb
Mana nam dapat kat pakistan ok. Hehe
Lepas belasah perut masak lemak cili padi, kita ngamkan plak ngan daging salai masak lemak sebelah dia tuh ok. Hehe sedap giler dowh
Dah neh semua kat rnr seremban arah selatan adjer
Hehe jemput makan ok. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Perut Masak Lemak Cili Padi RnR Seremban

  1. satu senduk rm2.50?

    Reply

    KNizam Reply:

    screw : yep mahal giler kan. tapi nak makan punya pasal ku turutkan saja. haha 🙂

    Reply

  2. sesenduk RM1.50
    bapak die ajar.. hidup tak senang la walaupun bisnes ko baik.. kene sumpah dek org je

    Reply

    KNizam Reply:

    pemerhati : hehe rileks2 ya 🙂

    Reply

  3. wah zam, betul-betul menikmati masakan malaysia (ha3). lepas rindu dendam kah?

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : yep mmg lepas rindu dendam lah megat. best woooo balik malaysia ok. hehe 🙂

    Reply

  4. mcm ler sesenduk tu semua nyer perut? kalau tak ckp xnk kuah kompom kuah jer penuh, isi takde…hahaha

    mkn bro, jgn lepaskan peluang mkn2 malaysia utk 2 minggu nie…hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    ejam : hehe memang best giler ah masakan malaysia siot. ehhe 🙂

    Reply

  5. gemuk la kau sementara dok m’sia nih… hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    miga : hehe takde nak gemuknye 2 minggu adjer. x sempat nak merasa banyak pun. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.