Ketam Masak Lemak Bukan Cili Padi Hehe

Live Update: 25 Feb ’10, 8.05am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Amik ko bila terasa nak makan ketam masak lemak kena la masak sendiri kan
Terus aku pergi cari ketam ngan santan
Sampai rumah terus kopek ketam, kedai kat sini mmg x reti nak kopek ketam ok
Pastu rebus ketam, tambah segala bagai
Kat sini x de kunyit hidup so pakai serbuk kunyit je la kan
Lagi satu x de cili padi so aku pakai cili hijau blend sekali ngan bawang semua
Hasilnya mmg sedap dowh, makan plak ngan nasi putih beras basmathi yang panas kan
Letak kicap tamin sket, perghhhhh 2 pinggan beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Ketam Masak Lemak Bukan Cili Padi Hehe

  1. erm…nampak sedap dan menyelerakan…
    nasib baik aku bukan pencinta ketam…
    masak lomak cili api yg aku suka ayam n daging jer…nk plak yg abah aku masak…erm…pasti bertambah…

    Reply

    KNizam Reply:

    ejam : wahhhhh rugi la ko tak makan ketam ek hehe 🙂

    Reply

  2. sungguh menggiurkan kaww..

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : sedap giler sampai nak patah gigi hehe 🙂

    Reply

  3. pergh.. sedap2!! dah lame tak makan ketam masak lemak. hadoiyai.. teringat kampung la plak.

    Reply

    KNizam Reply:

    oshin : hehe kena la masak sendiri kan. hehe 🙂

    Reply

  4. sodap botui masak lomak tu..tapi hari ini baru tampal gigi,.so tak leh makan makanan yang berkaler..huhu..lapau seh..

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : hehe rugi la x dapat makan kan. hehe 🙂

    Reply

  5. bro suke tunjuk mknan bez2…terliur pon ada ni..heheeh

    Reply

    KNizam Reply:

    azizan : hehe semua org suka makan kan. hehe 🙂

    Reply

  6. sudah lama tak makan ketam masak lemak ni.
    kena pergi beli ketam lepas ni.

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe berlambak2 kat msia tuh kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge