Jom Kita Panjat Tower kat ILHAM Resort, Port Dickson, N9 !

hehe lepas aku kepenatan menjelajah ke rumah api tg tuan, aku singgah kat resort neh

bukannya apa kan

dah la masa masuk hutan tuh tak bawak air mineral langsung

takkan nak minum air masin kot. haha

so keluar je daripada hutan terus ke resort neh

aku dah tak kira dah. mahal ke idak ke

yang penting aku ngan adik2 aku dah haus giler beb !

haha kalau dia jual mineral water rm10 pun aku balun sebab dah haus neh !

haha ! terus masuk ke cafe kat ilham resort neh. hehe

cun siot resort neh kan

kalau aku sempat surelah aku stay kat sini satu hari nanti. hehe

suasana dia hijau je kat sini. cafe pun cambest. hehe

design pool cool. sejuk je mata memandang kan. huhu

ya inilah yang aku minum masa kat cafe

dah haus giler beb ! belasah je lah kan. hehe

nak lagi gambar click sini ya

lepas minum2 kitaorang sempat lagi memanjat ke tower kat ilham resort neh

penat gak la. hehe tapi takdelah tinggi sangat kan

walaupun dah penat masuk hutan tadi tapi semua cam ok je nak naik neh plak

perghhh memang berbaloi la memanjat tangga tadi

dapat menyaksikan view yang cun camni kan. sungguh puas dowh !

hehe saujana mata memandang kan. hehe nampak tak pool tuH !

perghhhh masa neh air laut tengah surut la kat sini

so nampak la line2 tuh kat pantai kan. hehe

memang jauh ke tengah la air laut masa neh

actually masa neh tengah panas terik ok

kat atas neh pun nampak hutan2 hijau sebelah ilham resort neh

ni la dia taman negara tanjung tuan yang aku masuk tuh

hehe memang cool !

tu dia entrance ke tg tuan punya hutan

memang cool kan. hehe best wooooo jalan2 camni kan

berpeluh2 siot jalan2 masa petang2 neh

haha seswai la nak rileks minda yang berserabut tuh kan

so korang pernah ke sampai kat ilham resort eh ?

dah naik ke tower dia ? hehe

kalau belum….sila2lah….haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Jom Kita Panjat Tower kat ILHAM Resort, Port Dickson, N9 !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.