EURO 2008 – Croatia vs Germany @ 2320hrs & @ Austria vs Poland 0215hrs

malam neh group b plak lepas dah group a semalam kan

group neh nampak cam germany je yang akan champ group

next team still open la kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “EURO 2008 – Croatia vs Germany @ 2320hrs & @ Austria vs Poland 0215hrs

  1. what’s your favorite team? hehe

    Reply

  2. finally~ boleh jugak saya komen setelah 3 kali direject.huhu

    ixoras last blog post..Icon YM yang kiut lagi bergaya!

    Reply

  3. ixora : italy lah ! hehe tapi dah kalah 0-3 plak ngan oranje hari tuh. hehe 🙂

    hehe tak susah pun kan. hehe 🙂

    Reply

  4. susah la. haha. nasib baik saya ni penyabar.. kalo tak,malas la nk komen dah pasni. kui3

    ixoras last blog post..Icon YM yang kiut lagi bergaya!

    Reply

  5. ixora : hehe dah ok dah kan. sabar2 hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge