Di Pakistan Hanya Beras Basmathi Wujud Di Pasaran

Live Update: 23 Aug ’10, 10.22pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

kat sini kalau pergi ke mana2 mmg akan nampak basmathi
mmg beras ni je la yg dijual kat mana2 ok xde beras lain
kualiti beras basmathi kat sini mmg superb dan terbaek
kalau setakat nak masak nasi beriyani kamben mmg seswai
sedap ok beras basmathi ni, aku masak nasi puteh je
buat nasi goreng pun sedap sebab nasi dia sebutir2
sekali basuh je dah cukop bersih sebab beras ni mmg bersih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.