Dah Ada Parking Baru La Kat Kg Neh Hehe

Live Update: 11 Dec ’09, 2.35pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Masa aku balik semalam terperasan yg dah ada parking baru belakang rumah aku
Siap ada store tambahan lagi tuh dowh hehe
Banyak barang boleh simpan dalam store neh kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Dah Ada Parking Baru La Kat Kg Neh Hehe

  1. balik Kg ke Kay…..:-)

    Reply

    KNizam Reply:

    dee : yep kena la balik kg kalau dah balik malaysia kan. hehe 🙂

    Reply

  2. ok lah tu, cantik juga

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : hehe senang la nak parking lepas neh kan. hehe 🙂

    Reply

  3. bro.. erm.. mak ayah buat preparation untuk simpan kawah-kawah kot. nanti bro nak kawin senang ar nak buat kenduri. so buat mase ni depa simpan dulu kat dalam store tuh agaknye.. hehehe

    P/S: blog ni ade salji ar. hehehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : haha ko mcm tau2 adjer eh. hehe 🙂

    Reply

  4. Besar parking tu =)

    Reply

    KNizam Reply:

    blinkky : hehe yep parking motor sekali tuh. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.