Walkabout Films Pakistan – Baltoro Glacier, The Biggest Mountain Glacier In The World !

perghhhh cuba ko tengok dokumentari ni, mmg cukup menakjubkan la

cerita kisah pasal baltoro glacier di utara pakistan

banyak cerita juga aku dengar pasal baltoro glacier ni, antara glacier paling besar di dunia

banyak jugak yang dah mati disebabkan tersesat kat baltoro glacier ni. mmg mega punya glacier la

memang menakjubkan suasana kat baltoro glacier ni kan. mmg menggerunkan pun ada gak

ko imagine la kalay ko dapat jalan2 kat glacier tu. mcm padang pasir yang tandus pun ada juga

tapi mmg Subhanallah la aku tengok dokumentari ni. memang banyak tempat menarik di pakistan sebenarnya

kat sini sahaja ada himalayan ranges, hindu-kush ranges & karakoram ranges

di tengah2 ada deosai plains, dan aku dah menjejakkan kaki ke deosai plains!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge