Sharifah Scha Alyahya Iklan MyEG – Dah Cuba Ke Guna MyEG Eh ?

wahhhh x sangka yang maya karin dah tak jadi duta myeg ek

apa2 pun memang senang la kalau pakai myeg neh

kalau bayar saman pun dapat diskaun wooooo

hehe cubalah guna myeg neh ok

senang lagi menyenangkan

sambil2 tuh layan plak iklan terbaru myeg neh ok

agaknyer semua duta2 myeg kena pakai jaket kulit merah menyala kan

bagilah padan or matching dengan gincu menyala gitu. hehe

p/s – aku baru perasan iklan pertama nuffnang kat knizam.com dulu adalah iklan myeg ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Sharifah Scha Alyahya Iklan MyEG – Dah Cuba Ke Guna MyEG Eh ?

  1. “Boleh suruh scha datang pejabat dan buat air teh-hijau sekali.” .. ekeke

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : haha sekali mamat yang datang, terus muko hijo, haha 🙂

    Reply

  2. awek sorang ini memang tenah laju naek sekarang

    Reply

    KNizam Reply:

    beritasemasa : haah la kan. makin laris la sekarang neh. hehe 🙂

    Reply

  3. Pasal apa bedak tebal sangat.nak tergelak aku.hehehehe………

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : haha nak match ngan kaler merah garang tu la kot. hehe 🙂

    Reply

  4. Terima kasih untuk artikel yang sangat bermanfaat ini

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.