Pengalaman Bazaar Ramadhan di G7 Islamabad

Live Update: 23 Aug ’10, 7.41am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

ada yg tanya aku macammana rupa bazaar ramadhan sini
ha ni aku snap overall view kat pintu masuk dia
siap ada scanner tuh ok, ko ado? hehe
kat sini xde la jual lauk pauk ngan masakan mcm msia
yg banyak sayur, buah, ayam daging je. ok la tuh kan
buah mmg berlambak la kat sini kat mana ada buah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Pengalaman Bazaar Ramadhan di G7 Islamabad

  1. kira ala2 pasar malam la ni ek..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : haah lebey kurang la hehe 🙂

    Reply

  2. alamak gambar pintu jer…mana gmbar makanan nyer…. x best la cam nih..

    scanner.. canggih..wahaha..tp cam tak sesuaii pulak.. kalau ada yg lompat jer mcm mana..tak pon masuk kot bawah tali.. ker kena renjatan elektrik..

    Reply

    KNizam Reply:

    needa : hehe pintu je la. mana la ada juadah kat pasar ni ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge