Pekedai Manisan di Karachi Co G9 Market, Islamabad

Live Update: 2 Aug ’10, 8.25am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku perasan brader ni jual air apa ntah masa gi G9 hari tu
teringin nak cuba air tuh, tapi rasa macam akan sakit perut
teruskan aku batalkan niat nak try minuman kat kedai ni
sakit perut kalu, habislah kena dok rumah je kan hehe
lupa siot nama air ni. dah ala2 air kathira kot nama dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Pekedai Manisan di Karachi Co G9 Market, Islamabad

  1. Air Kathira tu ok aper… buat hilang dahaga dan menyejuk badan…

    Reply

    KNizam Reply:

    miga : hehe aku ingat mcm air kathira warna hijau muda tu. sekali tengok lain daaaa. lagi satu x nampak hygiene. kalau chai panas aku boleh minum. ni siap ada ais tu. hehe 🙂

    Reply

  2. waa ni la model blog knizam dah macam shahrukh khan laa..ada jambang je hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    zamz : naper? nalk order air khatira ke ? hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.