Nasi Kuning Ayam Berempah, Puding Caramel, Samosa Mahal Giler, Teh Bunga Kekwa & Lai Chee Kang @ Pasar Ramadhan, Taman Melawati

haha dah lama kan tak buat posting pasal makanan

nak amik ko post pasal makanan 😀

terliur lah nanti kalau menengoknyer. haha

cakap banyak pun tak guna. 🙂

kalau nak tengok banyak lagi gambar click sini

atau click je kat mana2 gambar neh ok. hehe :kiss:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Nasi Kuning Ayam Berempah, Puding Caramel, Samosa Mahal Giler, Teh Bunga Kekwa & Lai Chee Kang @ Pasar Ramadhan, Taman Melawati

  1. alahaiii… sedapnya air tu…

    buzzybug’s last blog post..i’m not gonna…

    Reply

  2. buzzy : hehe memang sedap giler air teh tu tau. hehe 😥

    Reply

  3. hari tu kan.. aku beli nasi ayam berempah utk buka puasa.. last ayam tu x masak habis rupenyer.. luar je nampak ok.. dalamnyer mentah.. last2 makan nasi dia jer :mrgreen:

    VOY’s last blog post..Anwar Kembali Ke Mahkamah

    Reply

  4. voy : hehe kena tengok dan pilih gak ayam tuh. jangan pilih yang besar, nanti jawabnyer tak masak. hehe :mrgreen:

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge