Laksa Teluk Kemang, Mirinda Oren Botol, Nasi Lemak Kemang & 7Up Botol !

perghhhh selama aku pergi telok kemang takde plak aku tau yang kat sini ada laksa telok kemang yang kaw-kaw punya. haha

nampak macam laksa penang yang biasa2 je (in fact mmg laksa penang pun)

tapi sebab dah makan tepi pantai. dibelai desiran angin sepoi2 bahasa sepanyol

pipi plak dibelai angin timur barat. perghhhh laksa penang pun jadik sedap

klik kat sini kalau tengok lagi banyak gambar2 makanan ya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Laksa Teluk Kemang, Mirinda Oren Botol, Nasi Lemak Kemang & 7Up Botol !

  1. pergh laksa :$: :$:

    topo’s last blog post..topo love being single…

    Reply

  2. Wow ade ke laksa kat teluk kemang? Aku orang PD pun tak tau.. huhuhu..

    dilanun’s last blog post..hepi friendship month

    Reply

  3. topo : hehe giler kentang tau makan laksa. haha 🙂

    Reply

  4. dilanun : haha tak cukup melanun ke pd lah tuh ek. hehe 🙂

    Reply

  5. erkh..
    sedap nye laksa..
    da lama x makan laksa yg bes..
    rindu laksa mama..
    dah la puasa neh..
    dugaan.. :mrgreen:
    ades

    farhana’s last blog post..the times yang bes

    Reply

  6. farhana : puasa2 neh lagi best makan laksa woooooo. hehe ❗

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge