Giler Warna Warni Pasta Ni Kan | Rajah Bazaar, Rawalpindi

Live Update: 1 Sep ’10, 7.16am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

perghhhhh kalerful giler pasta neh, mcm letak pewarna ni
x sanggup la aku nak beli pasta kat market neh kan
karang x pasal2 sakit perut plak, sini diarrhea mmg teruk ok
bokel sampai berhari2 kalau kena diarrhea kat pakistan ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Giler Warna Warni Pasta Ni Kan | Rajah Bazaar, Rawalpindi

  1. Bro, ni bukan pasta lah… ni keropok! Tapi flavour dia semua sama, and i dunno wats d flavour! LOL

    Reply

    KNizam Reply:

    wana : tu la kan. mcm silap je letak nama pasta. hehe tapi mmg nampak penuh kaler ni hehe 🙂

    Reply

  2. tu pasta ke keropok ke chacha? kalau pasta boleh buat bubur chacha versi pakistan!

    Reply

    KNizam Reply:

    syafiq : hehe keropok ni. kalau bubur chacha tuh kecik2 mcm chendol je bentuknya kan hehe 🙂

    Reply

  3. macam keropok kan?

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : aku x sure la. mcm keropok biasa kot. sini ikan susah nak dapat woooo hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge