Yes ! Lusa Nak Raya Dah… Aku Tengah Kacau Dodol Ni ! Hehe

hehe ini adalah scheduled post.

by the time korang baca entry neh aku dok tengah kacau dodol

yep sekarang pukul 11 malam kan

dah beberapa malam malam 7 likur

aku ngan sedar2 aku akan mengacau dodol lepas terawih hari ini

so sekarang neh dok tengah galak mengacau dodol lah ni

hehe nasiblah kalau ada lighting cool, aku amiklah gambar

kalau tak aku amik video je lah ok. hehe

nantilah aku masukkan semua gambar dan video kacau dodol kat rumah nenek nanti

selamat hari raya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge