Warung Paksu dan Maksu, Kg Peramu

Perghhhhh aku baru discover kedai neh
Mmg famous dowhh kedai neh
Sebelah masjid ngan balai polis kg peramu
Giler ah semua ada kat sini. Hehe
Ikan goreng tepung, udang goreng tepung, karipap, satar, laksam, laksa, mee goreng, semua ada la
You name it. Maksu got it. Haha
Memang ramai giler manusia
lepas solat je semua pakat serbu kedai neh. Seb baik tepi jalan adjer.
Aku akan buat entry khas dalam makanmalaya.com nanti ok
Salam dan selamat menjamu selera ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Warung Paksu dan Maksu, Kg Peramu

  1. waaah..rindu pada kuih muih tempatan..lama sudah tak makan~~

    salam ziarah!

    Reply

    KNizam Reply:

    chenta : hehe ko kat mana sampai x jumpa kueh mueh malaysia neh. hehe 🙂

    Reply

  2. Terliur aku tgk
    hanya mmpu melihat aja

    Reply

    KNizam Reply:

    kampungboy : hehe semua sedap dowh. hehe 🙂

    Reply

  3. kat pekan eh? 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    nono : nope kat sebelah tg lumpur je kat kuantan neh. hehe 🙂

    Reply

  4. ko membuatkan aku meleleh air liur wahai knizam..ko sungguh kejam
    hahahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    pjan : hehe pi lah makan sekali. hehe 🙂

    Reply

  5. pergh….ternampak lak ketupat palas tu….
    dah lama tak makan tu….

    Reply

  6. hazman : hehe tu la kan. siap ada ketupat palas tu petang2 camni. hehe 🙂

    Reply

  7. masih kat msia, cuma dah lama tak beli kueh..asyik makan sosej je..lupa daratan betol 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    chentatiku : la kat malaysia ke. punya la berlambak kedai makan jual kueh kan. hehe 🙂

    Reply

  8. Blog ni meriah ngan gambar makanan tak campur lagi ngan makanmalaya…lapor je dibuatnya…Agak2nya Knizam kurus ke comel…jgn marah ye….

    Reply

    KNizam Reply:

    maria : hehe saja je nak berkongsi pengalaman JJCM ya 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge