Waktu Solat Terkini di Islamabad

semenjak aku sampai di sini aku mcm confuse sket ngan waktu solat kat sini

yep memang la lain kan dengan malaysia

korang check la kat bawah neh waktu solat terkini kat sini

paling ketara perbezaan masa maghrib, cepat giler rasa matahari terbenam kan

semalam aku nyaris2 nak terlepas solat asar sebab kat sini habis kerja kul 1800hrs

so dalam kul 1830hrs dah masuk maghrib woooooo

isya takde masalah sebab boleh solat kat hotel

tapi lama2 nanti aku biasa la kan. hehe 🙂

– – – – –

hari neh nak solat jumaat yang pertama kali di bumi islamabad

tak sure diaorang nak bawak aku solat kat masjid mana

masjid mmg bersepah2 la kat islamabad neh kan

nanti aku cerita pengalaman solat jumaat kat sini pula ya 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Waktu Solat Terkini di Islamabad

  1. get used to it bro! Ni belum masuk musim kalau di taipei subuh 3.30 pagi… zohor tetap pukul 12, asar pukul 3, maghrib pukul 5.30 ptg, isyak pukul 6,30 ptg… hehehehe…

    Reply

  2. lain tempat, lain suasana.. nanti biasa la kan..

    Reply

  3. Alah bisa tegal biasa! Kena adopt n adapt la duk kat sana!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.