Universal Adapter For Traveller

Hehe aku baru perasan yang pakistan ngan thailand nyer socket lain la plak ngan malaysia
Hampeh je kan, haha seb baik ada universal traveller punya adapter
Kalo x surelah takde power aku nyer gadget semua nanti kan
Mmg boleh nightmare wooooo kalau travel tanpa gadget neh kan
Hehe boleh baca ke pakistan or thailand pakai socket yg mana ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Universal Adapter For Traveller

  1. aish, kalau terlupa hal ni, gelabah juga nak hidupkan gajet2..

    Reply

  2. mana satu ni.tak pernah ke luar negara.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.