Udang Masak Sambal Tomato | Islamabad, Pakistan

Live Update: 19 Jan ’12, 10.53am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

perghhhh semenjak dua menjak memang lapar giler ah
dah la suhu pun dah makin menurun kat isloo ni, dah -2’c
makin sejuk dah, kalau malam keluar pergi kedai pun sejuk
wajib pakai jaket. seb baik ada heater dalam kereta kan 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Udang Masak Sambal Tomato | Islamabad, Pakistan

  1. nampak menyelerakanlah bro..

    Reply

    KNizam Reply:

    mus : mmg sedap wooooooo makan plak dengan nasi panas hehe 🙂

    Reply

  2. hamjadah…. besaq gile. udang ke sotong tu? demn.. masuk blog kau mesti lapar siakkk

    Reply

    KNizam Reply:

    man : hahahahahah hang dah lapar sangat tuh sampai x dpt beza udang ngan sutun kurita gitew haha 🙂

    Reply

  3. Tudia udang. Sedapnye! tengok malam2 buat teringat nk makan nasik pulak dah.

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : hehehehe udang2 sini kureng sket la compared ngan msia kan hehe 🙂

    Reply

  4. wow ! sedap ^.^ murah tak ?

    Reply

    KNizam Reply:

    shop : mahal wooooo hehe 🙂

    Reply

  5. wah besaknya udang jnis ap ni..nampak menyelerakan…..

    Reply

    KNizam Reply:

    mahzatul : yep besar2 udang tapi mahal wooooo kat sini hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge