Tv Set dan Astro Sudah Selamat di Jasin

Hehe semua dah pasang kat jasin neh
Cuma wayar kat belakang tu je la berserabut
Dengan amplifier nyer, astro lagi, dvd lagi. Haha
Nanti lah aku balik lagi sekali neat kan semua wayar2 tuh ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Tv Set dan Astro Sudah Selamat di Jasin

  1. Untuk mengelakkan wayar yang berserabut, apa kata kau pos je separuh ke rumah aku.

    😛

    Reply

  2. siaran bola sepak ada tak? nak tengok boleh.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge