Turkish Delights Anyone? | Afghan Bakery, Near Kabul Restaurant | Islamabad, Pakistan

Live Update: 30 Mar ’12, 2.35pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

Dah lama sebenarnya nak beli manisan Turki ni. Nampak sedap dengan ada sedikit pistachio hijau atas dia tu. Memang sedap wooooooo, penjual berbangsa Afghan ni pun recommended turkish delights ni. Kalau singgah Istanbul nanti nak belasah lagi la turkish delights ni nanti. Jemput makan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Turkish Delights Anyone? | Afghan Bakery, Near Kabul Restaurant | Islamabad, Pakistan

  1. En Nizam kalau pegi Istanbul, baklava ni mesti lah makan. Lagi satu, try cari manisan macam jelly macam tu, campuran pomegranate dan pistachio. Fuh! sedap sampai pengsan. haha

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : bila la rasanya boleh sampai ke IST tuh kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge