Tun Dr Mahathir Kembali Ke UMNO ?

hah ! betul ke ni ek ?

baguslah la kalau mcm tuh

aku percaya kembalinya tun dr m akan dapat menyelamatkan keadaan

aku dah bosan dengan politik malaysia sekarang ni yg mcm hampeh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 responses to “Tun Dr Mahathir Kembali Ke UMNO ?

  1. Pingback: negaraku.net

  2. hmmm minat gak ko dgn politik nih.. bg akulah, pllitik ni sgt mberi kesan kat khidupn kita ari ni… jd x bleh la wat x tahu jer.. tul x? he he.. 😈

    Reply

  3. hafiz : hehe tu la kan. politik kan ada hubungan ngan ekonomi ngan sosial. hehe 🙄

    Reply

  4. itulah politik, ari nie keluar, besok masuk semula…

    penyubiru’s last blog post..Tetap Bersinar Selama Ramadhan

    Reply

  5. biau betul????

    axim’s last blog post..BirthdaY CeleBratioN : PART 1

    Reply

  6. >> hope Dr M akan kembali…
    >> someone dengan ketrampilan seperti beliau memang diperlukan…
    >> especially to counter that anwar guy…

    Reply

  7. penyubiru : tu la pasal kan. selamba2 la diaorang neh. haha :mrgreen:

    Reply

  8. axim : betula la. dah masuk berita dah malam tadi. hehe 👿

    Reply

  9. bro jeff : tu la kan. hehe 🙂

    Reply

  10. keluar masuk balik..
    konfius..

    Reply

  11. afham : hehe tu la kan. konfius pokcik ❗

    Reply

  12. wat tun sekuarge….
    kembalilah kepd UMNO…
    kami mengharap…
    byk prubahn yg tlah dbuat spnjang prkhidmatanmu..
    kau buat ank bangsa yakin trhadap prjuangan…
    wahai ank bangsa snjunglah jasa bapa permodenan ini..
    smpai bile pn jasamu xkn kulupe…

    Reply

    KNizam Reply:

    eza : hehe dgr cerita mmg tun nak masuk balik sebelum trielection ni. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge