Tu Dia Punya La Banyak Kueh Mueh Kan

Hehe aku ada kat bazaar taman melawati neh
Tu dia punya la banyak juadah nak dipilih
Aku malas la beli kueh goreng2 neh kan
Lagi best kueh2 berkuah adjer. Hehe
Tapi memang banyak pilihan la kan
Tak perlu ke hotel, hotel pun x tentu halal kan
Kat bazaar ramadhan pun berlambak2 wooooo makanan
Aku tengok sorang borong koman2 3 bungkus. Tuh belum masuk air lagi. Hehe
Selamat berbuka !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Tu Dia Punya La Banyak Kueh Mueh Kan

  1. kalau p bazar ramadhan, mesti rambang mata taktau nk pilih kuih apa.. banyak sangat pilihan. haha. last2 tak beli apa sgt pn

    Reply

    KNizam Reply:

    ixora : la boleh plak mcm tuh. saya sampai dah hafal kedudukan semua gerai2 tuh ok. ehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge