Travelog Iran : Menyingkap Misteri Bumi Ahmadinejad – Catatan Peribadi Dina Sulaiman Yang Unik

Live Update: 22 Aug ’10, 9.13am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

inilah dia buku yang sedang aku baca sekarang ni
memang best dpt baca kisah di bumi asing iran ini
tak ramsi yg berkesempatan ke iran, byk yg kita tak tahu
melalui buku ini kita dpt gambarkan apa berlaku di sana
dan aku mmg suka la dgn buku2 travelog mcm ni
terasa mcm benar2 merantau ke iran bila baca buku ni tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Travelog Iran : Menyingkap Misteri Bumi Ahmadinejad – Catatan Peribadi Dina Sulaiman Yang Unik

  1. buku ni memang best! aku pun ada, dah lama aku beli.

    Reply

    KNizam Reply:

    nafastari : hehe aku belum habis baca lagi. slow la baca ni hehe 🙂

    Reply

  2. Rasa nak beli gak…sy suka Iran dan semangat mereka.

    Reply

    KNizam Reply:

    syarih : bukan senang nak melawat iran kan hehe 🙂

    Reply

  3. ko bli kay ne? aku try cari buku ni, tpr stok da habis

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge