Trailer Novel ALAN ALONE – By CartoonRama.blogspot.com

trailer novel terbaru aliff

sempoi giler neh. cool dowh !

siap la aku nak beli nanti masa KLIBF 2009. hehe 🙂

check out the blog here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Trailer Novel ALAN ALONE – By CartoonRama.blogspot.com

  1. bru nk tanye ko…
    bile ko nk pi klibf??

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : might be one of these weekdays la kot. sebab sabtu ngan ahad fully occupied la. hehe 🙂

    Reply

  2. blog neh (cartoonrama) macam pelik dan hebat K rasa.. seorang pelukis boleh bawak seni dia masuk dalam blog dan memang diterima ramai 😀

    nak keluarkan komik pun ada trailer
    siapa ada idea macam tu? hebat dia

    Reply

    KNizam Reply:

    tmu : yep mmg cool kan. kartun dia yang mahal tuh. mamat neh mmg kelakar la. hehe 🙂

    Reply

  3. KNizam
    Wah! Terima kasih bro! Terharu saya apabila melihat video ini disebar-sebarkan. Terima kasih.

    chekguB dan TMUkmkd, novel ini adalah novel kanak-kanak. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    alif : hehe vid clip cun ngan buku best mesti la kena promo sket. hehe 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge