toman tasik pergau

been bloghopping to this superb flickR site

cool kan ikan toman tuh. heheheehehehehe


pergau valley hatchery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 responses to “toman tasik pergau

  1. cool?
    ngeri aku tgk kepala ikan tuh..

    Reply

  2. mengerlip kepala ikan tu macam ular tedung

    Reply

  3. yana : tu la yg cool. heheheh ikan tu senyum kat ko la. hahahaha 🙂

    nuriman : species ikan tuh mmg kepala bentuk ular mcm haruan etc 🙂

    Reply

  4. uih.. besarnya ikan. takut nak makan.

    Reply

  5. ladymariah : heheheheeh ikan boleh dimakan la. 🙂

    Reply

  6. haha.. tetiba aku teringat satu cerita melayu lama ada 2 org kwn nak masak kepala ikan, kawan dia gi berus dulu gigi ikan tu ..hahaha

    Reply

  7. yana : hahahahahaha mmg lawak la tuh 🙂

    Reply

  8. ed : comel lagi gigi dia kan. heheheheeheh 🙂

    Reply

  9. Wahh..masak kari sedap ni..

    Reply

  10. mudzakir : hehe memang sedap woooo 😀

    Reply

  11. tasik machap ada toman besor

    Reply

    KNizam Reply:

    azizie : eh betul ke eh ? kena pergi nanti neh. hehe 🙂

    Reply

  12. salam…nak tnye skit..bleh tak bagi info mengenai tasik pergau nie…no fon boatman ke? rege? berminat lah utk kesana memancing..tq..

    Reply

    KNizam Reply:

    mancheng : alamak saya pun x berapa mahir la ngan tasik pergau neh. kena google dulu ni. hehe 🙂

    Reply

  13. dimana ituh ditangkepnya

    Reply

    KNizam Reply:

    dadang : di malaysia ya 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge