The Sad Truth – Message for Global Warming

giler sedey dowh tengok video neh

haiwan2 dah mula give up nak hidup.

kesian kat depa kan

tapi jgn la fikir pasal global warming ngan haiwan je kan

fikirkan sekali manusia2 di dunia yang tengah kelaparan dan kebuluran

ditambah dengan kemiskinan di mana2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “The Sad Truth – Message for Global Warming

  1. daripada video ni, macam ni lah generasi terakhir haiwan yang ada.. keadaan bumi dah teruk sangat..

    kalau manusia tak kisah pada diri, apatah lgi pada haiwan~

    Reply

  2. Ya! Menyayat hati juga kan! 🙁 Saya rasa kita sebagai manusia, terlalu rakus! 🙁

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.