Terima Kasih PLUS



Terima Kasih PLUS, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Terima kasih PLUS sebab bagi kami peluang untuk membazirkan petrol
Sebelum masuk ke tol lagi
Terima kasih daun keladi
Hujung tahun naiklah tol lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 responses to “Terima Kasih PLUS

  1. huhu.. kesabaran dah kemuncak…
    rileks bro.. hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    menteil : haha mmg bengang sehhhh semalam. haha πŸ™‚

    Reply

  2. keje kite kan mengayekan plus je tiap2 hari, saban tahun…
    sampai dier dah kaye raye nnti, dier kasi up lagik, dier kasik sistem gantry lagi…
    lagila raye hindu dorg…
    lagila cepat depa dapat duit…

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : hehe tuh la kan. benci aku. haha πŸ™‚

    Reply

  3. aku wakil PLUS cakap sama-sama hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    zamz : haha banyak la ko plak. hehe πŸ™‚

    Reply

  4. Ada orang kata negara ni negara subsidi. Hampeh betul, ni yang kita bayar ni subsidi ker.Katanya untuk kemajuan. Kemajuan poket mereka dan keluarga mereka ader ler.

    ps:sorry teremosi lak

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : kita yang sekarang tengah bagi subsidy kat plus kan. hehe πŸ™‚

    Reply

  5. Nasib aku jarang guna PLUS.. kurang sikit aku menderma kat diorang//

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe ko mmg bernasib baik lah bro. hehe πŸ™‚

    Reply

  6. live posting ke?

    Reply

    KNizam Reply:

    budeen : yep live posting dekat ngan toll plaza sg besi semalam. hehe πŸ™‚

    Reply

  7. hhehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    earnword : heheehe πŸ™‚

    Reply

  8. pandai2 undi
    terima sajalah hadiahnya
    haha

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : kalau pembangkang pun aku rasa lebey kurang je. haha πŸ™‚

    Reply

  9. pakai smart tag la weiii…

    Reply

    KNizam Reply:

    epit : smart tag pun jam gak la. hehe πŸ™‚

    Reply

  10. smart tag pun jam gak, tapi kureng sikit

    Reply

    KNizam Reply:

    zaki : hehe tuh la kan. aku tengok semalam tunggang langgang kat sg besi. haha πŸ™‚

    Reply

  11. aku pun sedar pasal bnde nie

    Reply

    KNizam Reply:

    framstone : hehe tuh la kan. tension je. dah la bayar kan. hehe πŸ™‚

    Reply

  12. … antara sebab aku dudk kampung.. tak payah bayo tol hari-hari.. πŸ™‚

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : untung ko kan. hehe πŸ™‚

    Reply

  13. sapa suruh pakai tol sg besi? haha

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : hehe gua nak pakai mrr2 jam. gua pakai smart tunnel kena lalu sg besi. susah2 gua beli heli fadhil je la. haha πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.