Terawih kat Masjid As Sajidin

Perghhhh laju siot masjid neh buat terawih. 8 rakaat yg cukop pantas
I like ! Hehe
ni la masjid yang setiap tahun aku solat raya aidilfitri dan aidiladha
Dulu masjid neh kecik adjer
Masa tu imam dia arwah datuk aku belah mak
Arwah datuk aku x sempat rasanya merasa masjid baru neh
Masjid neh 2 tingkat. Tapi kalau jemaah sikit, 1 tingkat adjer yg digunakan
Kedudukan masjid neh mmg kat spg
Nama pun masjid spg kerayong kan. Hehe
Sekali sekala tukar angin terawih kat masjid lain ni best gak kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Terawih kat Masjid As Sajidin

  1. yalah sesekali tukar angin syok juga. malah lebih baik apabila bakal mengenali lebih ramai orang.

    balik kampung la ni eh?

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe balik kampung la apa lagi. ni la masjid yang setiap tahun aku solat raya kat sini la. hehe 🙂

    Reply

  2. memang best … kena tukar angin sekali sekala

    Reply

    KNizam Reply:

    ezam : haha kat kampung lebih pantas terawihnya. hehe 🙂

    Reply

  3. aik.. masjid spg kerayong? org jasin eh? dulu masjid ni kecik ajekan.. skang besau dah… siap ade menara lagi.. dah lama tak jejak ke masjid ni..

    Reply

    KNizam Reply:

    faarihin : haah menara tuh pun baru je siap tahun ni. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.