Terasa Nak Pergi Bercuti Dari 3.135040, 101.686106 ke 4.382155,102.401419 !

satu ratus…dua ratus….tiga ratus…percaya atau tidak ?

dengan tiga ratus hengget kita boleh pergi bercuti…

nak tahu ke mana destinasi bajet saya kali ini ?

kita keeeeeeeeeeee 4.382155,102.401419 ! haha

_____

teebaabbooommmm !

kita kembali ke alam nyata ….. sudah jgn berangan… haha

_____

haha kat mana tu kan ?

sila googlearth or googlemaps ya

ianya akan bermula di sini –3.135040, 101.686106

dan sampai ke sini – 3.937132,102.357857

pastu kena naik teksi ke sini – 4.066895, 102.317648

& boat panjang la kat jetty tuh plaks ke sini – 4.382155,102.401419

takes abt 3 hours la kot. hehe

ahaks 👿

or wikimapia pun boleh juga…hehe

hint2 – percutian ke dalam hutan melalui tren dan bot panjang. hehe

ini hanya satu perancangan lagi ya.

belum berlaku lagi dowh ! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 responses to “Terasa Nak Pergi Bercuti Dari 3.135040, 101.686106 ke 4.382155,102.401419 !

  1. Pingback: negaraku.net

  2. ahha..pergh,pakai logitud latitud la…ape lagi,kau naik teksi,kau cakap mahu ke situ…kau beri logitud,latitud tuh

    xmindfreakx’s last blog post..Kritikan!Membina atau Memusnah?

    Reply

  3. as tau awak nak kemana knizam…hehehe…

    pegi laa…mesti best…nyaman suasana alam…

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  4. wa…kena belajar geografi balik…hohohoo 😕

    izzat’s last blog post..Merdeka ke-51 2008 Advertisement by Petronas “Motor ini Abah punya”

    Reply

  5. cuti balik kampung saja pun sudah puas hati 🙂

    azwan’s last blog post..Aku.TV.Bola

    Reply

  6. xmindfreak : hehe menggunakan googlemaps sepenuhnya untuk planning bercuti. haha 🙄

    Reply

  7. as : hehe kat ner…kat ner…. haha ➡

    Reply

  8. izzat : hehe masuk dalam googlemaps adjer. dah cukup tuh. haha 🙄

    Reply

  9. azwan : hehe balik kampung memang dah wajib bro. hehe :up:

    Reply

  10. kat taman negara…tak pasal2 masuk google map…huhuhu…

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  11. as : hehe ada jugak yang bukak googlemaps nak check eh. hehe :mrgreen:

    Reply

  12. aku banyak kali dh lalu depan taman negara nyer entrance..lalu jer la..masuk nyer tak..tetiap kali aku drive balik kelantan..mesti aku lalu kt merapoh tuh…hehe 🙂

    |1f34|-|1r3’s last blog post..Pool Tournament !!

    Reply

  13. yer lahhh…nak tahu kat mana…kena la cari…kikiki…

    nak jugak tau kat mana awak nak berpuasa knizam…:razz:

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  14. life4hire : la rugi la camtu tak pernah masuk taman negara. hehe aku baru plan nak pergi. hehe 🙄

    Reply

  15. as : hehe nantikan kemunculan blogging from taman negara plak lepas ni tau 🙄

    Reply

  16. tadi tak nampak arrr…map yg awak letak tu…ni baru nampak…huhu

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  17. pastikan awak pergi lepas raya…hahaha…

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  18. as : tadi mmg la takde map tuh. baru je paste. hehe 🙂

    Reply

  19. as : la apsal takleh pegi masa puasa. doser ke. haha 🙄

    Reply

  20. tak dosaaa…tapi tak pegi lagi banyak pahala…agaknya laaa…hehe

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  21. as : apsal tak egi lagi banyak pahala? prejudis neh. haha :down:

    Reply

  22. ishhh…mana adaa…bukan cam tu maksud saya…kalau tak pegi awak leh pegi mengeratkan silaturrahim kat masjid…buat lebih ibadat bulan yang mulia tu…setahun sebulan ajerkan…hikhik…
    awak ada 11 bulan untuk pegi mana2 awak suka…kalau tak urgent…tangguhkan kejap…tak salahkan…tu pandangan saya saja lahhh…tak paksa awak pun…yang penting…saya leh tengok gambar2 awak kat sana nanti…hehehe

    tak la awak tido ajer kat utan tuuu…tapi bagus jugak kalau awak buat kerja2 amal kat utan tuu…contohnya mandikan en bad…ekekek…

    jgn marah ekk…saya ni cukup takut kalau org marah…huhu..

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  23. as : dekat kuala tahan takde masjid ke ek ? rasanya kat sana dah mcm pekan dah tau. ada komuniti kat sana….

    Reply

  24. tu kat kuala tahan…saya cakap kalau awak masuk hutan…ekekek…
    k laaa…awak menang…saya kalah… 😛

    as’s last blog post..Di Tag oleh Zamz

    Reply

  25. as : hehe kalah ke. hehe 🙄

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge