Tenang Je Pagi Neh Kan

Tenang Je Pagi Neh Kan, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe jalan pun x jam, mungkin sebab bulan puasa
Mungkin juga sebab cuti sekolah kan. Hehe
Sempat aku menikmati cahaya mentari pagi di ufuk timur pagi tadi
Dah masuk hari ke 3 berpuasa
Rasa mcm kejap je sangat2 kan
Kalau hari bekerja neh surelah akan rasa lagi kejap kan
Sedar2 je dah tengha hari, pastu huhahuha dah kul 5. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Tenang Je Pagi Neh Kan

  1. time kecik2 dulu nak tunggu masuk waktu berbuka punye le penat….kadang2 tu pukul 4 petang dah pon leh lagi berbuka…hahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    mazuki : hehe tuh la kan. memang penat nak tunggu sebab tak tahu nak buat apa kan. hehe 🙂

    Reply

  2. syok je tgk gambar tu. tenang dan damai.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : best je kan dapat tengok matahari pagi. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge