Tebu Potong di Aabpara Market G6 Islamabad

Live Update: 28 Aug ’10, 5.12pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku suka betul pergi je aabpara market kat g9 ni
sebab banyak benda boleh beli kat sini dan menarik ok
kat aabpara market ni banyak kedai tersusun mcm msia
ala2 pasar malam pun ada jugak kat tengah2 kedai ni
ni ada penjual tebu betul2 kat bahagian depan masjid
tebu yang dah dikupas kulitnya dipotong bentuk kiub
terasa nak beli tapi aku rasa akan membazir je nanti kan
so better aku jangan beli. beli lepas raya je la nanti
nanti aku snap sekali aksi tukang jual tebu ni ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Tebu Potong di Aabpara Market G6 Islamabad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.