Taufufa HeHeHe



Taufufa HeHeHe, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehehe best siot taufufa neh tau
Sejuk plak tuh
Lembut je masuk dalam mulut aku
Bila last sekali korang makan taufufa eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 responses to “Taufufa HeHeHe

  1. adeh! entri maut kerana buat aku kempunan.
    lama giler dah tak pekena taufufa.

    Last sekali aku merasa taufufa tahun lepas.

    Reply

    KNizam Reply:

    aidilx : neh sebenarnya entry live lagi maut. haha mmg best woooo πŸ™‚

    Reply

  2. saya pon peminat setia tauhu nie..mmg best

    Reply

    KNizam Reply:

    rahsia : owh ye ke. semua suka kot. best wooooooo πŸ™‚

    Reply

  3. hadoiiii..sedap giler dowhhhh
    dah lame tak makan
    last makan bulan 2 kowttt
    nyum nyummm…

    Reply

    KNizam Reply:

    awin : hehe apa lagi pi lah pasar malam pi beli. best woooooo πŸ™‚

    Reply

  4. puchong puchong.. mau soya and taufufa best, puchong mali..

    esok kuddu? mau tak mau?

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : puchong jauh giler ngan melawati dowh. haha πŸ™‚

    Reply

  5. Bila last? Er tak pernah makan. Seriously sedap eyk? Rasa dia camner?

    Reply

    zool Reply:

    Tak penah makan??? Pasar malam tempat saffa takde jual ke?

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : tuh la kan. aku rasa semua pasar malam surelah ada kan. hehe πŸ™‚

    Reply

    KNizam Reply:

    saffa : la tak pernah makan ke ? tak cukup malaysian la kalo camtuh. hehe πŸ™‚

    Reply

    saffa Reply:

    Ada jer.. entah la.. tak pernah teringin nak makan =.=”

    Reply

  6. waduh…waduh…waduh…lama banget nggak maken ini taufufa…terliur gue…dosa’ tau bikin org terliur…huhuhu ;p

    Reply

    KNizam Reply:

    firdee : hehe memang sedap je masuk mulut. dengan lembutnyer. hehe πŸ™‚

    Reply

  7. aaa… aku last mkn time bulan puasa ritu.. sedap sgt2.. ish! terliur lak.. esok nk kene carik nih.. area kajang kt mane ek ade jual? sape tau? waaaa

    Reply

    KNizam Reply:

    anarm : hehe bulan puasa ? like tahun lepas la ni. hehe πŸ™‚

    Reply

  8. Aku tak pernah makan. Mungkin tak akan makan makanan based on soya ni sebab boleh buat kepala aku pening2 lalat. Aku lagi suka Dadih.

    Reply

    zool Reply:

    OOO.. ada gak orang alergi ngan soya ek…

    Reply

    inertz Reply:

    Ntah le. Aku mmg tak masuk soya2 ni. Kalau susu ok je.

    Reply

    KNizam Reply:

    inertz : perghhh susu sahaja. hehe πŸ™‚

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : kalau alergi soya takleh la makan kicap kan. hehe πŸ™‚

    Reply

    zool Reply:

    ye kecuali kalau kicap tu tak de kandungan soya..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : ada ek kicap takde soya. owh mcm nampla la kot. sos ikan mcm kat thailand. hehe πŸ˜‰

    Reply

    KNizam Reply:

    inertz : la cam tu plak eh. rugi la . hehe πŸ™‚

    Reply

  9. Aku pun dah lama tak layan taufufa ni…
    Kena gi pasar malam Jasin nak beli nie nanti..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : eh pasar malam jasin kat ner eh ? lupa plak. eh ingat yang kat sebelah taman permainan tuh kan. hehe sambung jalan ke din corner kan ? hehe πŸ™‚

    Reply

    zool Reply:

    ye kat situ.. nampak sangat lama tak singgah jasin..
    tapi selain kat situ, hari rabu ada gak pasar malam kat tmn maju.. ari selasa kat kesang…
    terentang ??.. aku tak tau.. huhuhuhuhuhu

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : haha tu la. ntah bila la last sekali aku pegi pasar malam tuh. terentang takde. kalau nak kena pergi town. hehe πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge