Tau Foo Fa Pandan Hijau Bazaar Jasin

Hehe sempat aku melilau ke baaaar ramadhan jasin tadi
Giler sesak, dah macam kat melawati plak dgn x de parking nya
Tapi lautan manusia x de lah mcm melawati, sampai sesak. Hehe
Adik aku nak makan tau foo fa hijau ni. Mcm sedap je kan
Tak sempat singgah lama sebab aku sampai pun dah petang banget
Nak beli minyak tanah pun tak sempat wooooo. Hehe
Beli kurma dengan tau foo fa adjer sebab yang lain mak aku dah masak
Perghhhhh bestnyer berbuka satu famili hari neh
Menu special ialah ayam masak kicap, cendol, karipap panas dan cucur udang la
Nikmatnya malaysia !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Tau Foo Fa Pandan Hijau Bazaar Jasin

  1. ini makanan cina yg plg sedap beb!

    Reply

    KNizam Reply:

    amoi : hehe tuh la kan. best giler kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge