Takziah Buat Keluarga Mangsa Tanah Runtuh Di Bukit Antarabangsa KL

aku baru terima news neh tadi

masa aku nak bertolak ke jasin tadi ada news dalam berita

taman melawati takde plak hujan pagi tadi.

takziah buat keluarga mangsa tanah runtuh tersebut

keadaan di bukit antarabangsa agak teruk aku tengok dalam berita tadi

jalan ke sana dah terputus termasuk semua bekalan elektrik dan air

bencana yang menimpa sebelum sambutan hari raya haji ini amat dahsyat

semoga keluarga2 mangsa bersabar

rumah aku memang dekat dengan bukit antarabangsa neh

tapi aku tak boleh la pergi ke sana sebab aku kat jasin sekarang

marilah kita sama2 berdoa agar kesemua mangsa yang tertimbus ditemui ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Takziah Buat Keluarga Mangsa Tanah Runtuh Di Bukit Antarabangsa KL

  1. siannyerrr kannns..

    Reply

  2. Ye lah,.. takziah kepada mereka..
    Hm.. ko ni bila nak singgah umah aku ni?

    Reply

  3. sejarah lama berulang.
    sampai bile nk berakhir?
    bila da ada tragedi, da ade org mati,
    mcm2 janji ditabur,
    nk hentikn projek atas bukit la,
    nk tubuhkn badan penyiasat la,
    in the end,
    da lame2 lupe.
    tup2, jadi lagi..
    more landslides, more people lost their lives.
    now what?

    Reply

  4. theexperts : tu la kan…. 😥

    Reply

  5. en_me : tu la kan. teruk giler kali neh 😥

    Reply

  6. zool : tu la kan. kali ni memang teruk. 😥

    nanti kalau ada rezeki aku singgah. 🙂

    Reply

  7. pcu : hehe tu la kan. geram aku dengan kealpaan manusia menarah bukit sana sini. 😮

    Reply

  8. Inilh natijahnya bila merosakkan alam semulajadi.. merosakkan apa yg Allah dah bagi… 🙄

    anyway, selamat hari raya adiladha, bro

    Reply

  9. kawaii : hehe tu la pasal kan 🙄

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge