Tak Tahu Pula Bunga Pokok Daun Kari Sebenarnya Warna Merah Jambu | Laman Seri Sendiri | Islamabad, Pakistan

Live Update: 24 Jun ’11, 8.20am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

dah lama sebenarnya aku tanam pokok daun kari ni. dah dekat setahun dah. ada 5 pokok semuanya. hidup subur rukun damai hehe. sekali tahun ni semua pokok ni keluar bungan or biji warna merah jambu aka pink. tak pernah aku jumpa lagi macam ni kat malaysia dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Tak Tahu Pula Bunga Pokok Daun Kari Sebenarnya Warna Merah Jambu | Laman Seri Sendiri | Islamabad, Pakistan

  1. hehehe memang dia akan ada bunga n buah tapi tak tahu fungsi dia. tapi kalau nak tahu pucuk dia boleh buat ulam rasa lemak- lemak sikit.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge