Taipei 101 & Taiwan Destinasi Menawan dalam LIBUR September 2009 !

hehe makin cantik la kan cover libur neh

memang kena plak ngan kaler font header dia tuh

kali neh featuring taiwan , le taipep 101 eh ?

aku memang takkan ketinggalan membeli libur neh setiap bulan

hehe risau plak lepas neh x sempat nak beli kan. hehe 🙂

apa2 pun silalah beli di kedai berhampiran

memang banyak artikel pasal jalan-jalan cuti malaysia

percaya atau tidak, because of libur lah aku begitu teruja nak pergi ke pulau2 kat terengganu

dan aku dah melawati pulau2 kat sana 4-5 kali. hehe 🙂

banyak info pasal cuti2 malaysia dan jjcm jugak ya 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge